Let me take a selfie 😜

 Herkese iyi haftasonlari dileyerek başlıyorum yazima 😊 Uzun bir ara verdim yazilarima çünkü şunu anladim; kalemime güç veren ya da bana ilham veren şey acılarım olmuş. O nedenle yazmak git gide zorlasmaya basladi benim için. Ama yine de sevenlerimi habersiz birakmak istemedim 😇. Iyiyim cok şükür 🙏.  Son kemoterapimin ustunden tam 1 yil geçti ve bu sure zarfinda cok şey değişti. Daha da degisecek insallah.
 Sizlere bu satirlarimi Alacatidan yazmaktayim, biliyorum biraz kiskanacaksiniz ama merak etmeyin çok şey kacirmiyorsunuz 😉. Buranin kaliteli bir yer oldugunu duyan yerli turistler dolaplarinda bulduklari en şık kiyafetlerini giymis, gece makyajlarini şimdiden yapmis ( saat henuz 13.50), topuklularini giymis ve her bulduklari kapinin önünde poz vermekteler. Bir de bunun aksami var o zaman abiyeler ortaya cikiyor tabi 😂. Kavurucu sicaklarda da o makyaj hic cekilmez, bu yuzden çok uzuluyorum o kisilere 😕. Yollarda da en az 3 gelin goruyoruz her gelisimizde, hatta hizlarini alamayip samanliklara dalanlari bile var! Yani burda hayat böyle 😊.  Sizi kiskandiracak asil nokta ise harika bir esintinin yanaginizi oksuyor olmasi; iste bunu su anda kacirdiginiz için uzulebilirsiniz.
 Neyse daha fazla caninizi cektirmeyim ben, hem daha bulunmam gereken 6256383 tane selfie var; zira selfie cekinenlerden gecilmiyor sokaklar 😒.

Yorumlar

  1. Geçenlerde Çanakkale'ye gittik... Selfie denen TDK adı ile özçekim çılgınlığının ne kadar saçma ve absürd olduğunu orda anladım.İnsanları aptallaştırıyordu.Dört arkadaş gittiğimizden güzel oldu .. Şehitliğe girdim bir baktım ki insanlar fotoğraf çektirme uğraşında ne burda ne olmuş diye merak eden var ne de kim ölmüş deyip mezardaki adları okuyan var sadece yaptıkları fotoğraf çektirmek burda ne oldu neler olmadı ilgilenen yoktu iyi güzel hoşta olmuyor be olamıyor.Hepimiz fotoğraf çekinelim ama böyle değil.Beynimizi kullanarak ve anlayarak anı anlamında olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yilin Son Yazisi

IYI DUSUNUN IYI OLSUN !

Deniz