TGIF!!!

 Mukemmel bir Ankara sabahindan herkese merhaba 😙.  Aslinda hicbir sey mukemmel degil biliyorum, bir suru sorunlarimiz var bla bla bla ama TGIF! Hem yakinda (umuyorum ki) kar gelecek her ne kadar cogu kisi bundan hoslanmasa da Izmirli bir gormemis olarak karla ilgili her seyi cok seviyorum.  C'mon! ben bir kis cocuguyum adamim, -20 de bile mutlu olabilirim ( tabi bu donmayacagim anlamina gelmiyor). 
 Bir onceki yazimda kalple ilgili bir operasyon gecirecegimden bahsetmistim, evet o operasyonu gecirdim fakat islem tamamlanamadi. Sorunlu kisim bulunamadigi icin daha sonar tekrarlanacakmis ama once katater portumu cikarttirmam lazimmis. Tabi bunun icin de onkolojinin iznini almam gerekiyor. Aslinda ben de artik cikarttirmanin zamaninin geldigini dusunuyorum cunku kilo verdikce yag kutlesi azaliyor ve o port daha da hissedilir hale geliyor. Kiloluyken ustune yatsam da hissetmiyordum ama simdi birine sarilirken bile acittigini hissediyorum. Bir de yikama islemleri var tabi; ayda bir gidip yikatiyorum ve artik onun ignesi de daha cok acitiyor 😢. Kilolu olmanin faydalari da yok degilmis yani. Inanir misiniz yatarken kemiklerim bile aciyor, eskiden de boylemiydim hic hatirlamiyorum. Sanirim biraz hassaslasmis olabilirim ama olsun bu durum cok hosuma gidiyor. Kaybettigim ozguvenim eski giysilerime girebildikce geri geliyor. ( Gozde is back baby !) Darisi benim gibi hayata tutunmaya calisan herkesin basina insallah. Yarinimi bilemem, gelecek benim icin serap gibi, sadece hayal edebiliyorum ama su animdan cok memnunum. Oyle fantastic seyler de yapmiyorum aslinda,  sadece 'normal' bir insan gibi yasamaya calisiyorum. Insanlarin kanserle ilgili gecmisimi ogrendiklerinde gosterdikleri saskinlik ve inanamamazlik ifadesini cok seviyorum cunku disardan bakildiginda kimse benim yasadiklarimi anlayamiyor. Tabi, gecmisimi silmeye asla calismiyorum aksine daha cok hatirlayabilmek icin her detayini yazdim gunlugume, yaziyorum da. Yasadiklarimla ben ben oldum o yuzden her saniyesi benim icin cok kiymetli. Benim su anda butun ugrasim hastayken kurdugum hayalleri yasamak icin. Allahim, sukurler olsun ki bana imkan verdi ve cogunu gerceklestirdim.
 Hayatin kiymetini bilin, sorunlarin gelip gececeginin bilincinde olun, derdinizin aslinda kumsalda bir kum tanesi kadar kucuk oldugunu aklinizdan cikarmayin, sizi uzen ne/ kim varsa derhal cekim alaninizdan uzaklastirin ve ilahi adaletin var oldugunu unutmadan yasayin. Hepinize simdiden guzel bir hafta sonu diliyorum 🙋💋.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yilin Son Yazisi

IYI DUSUNUN IYI OLSUN !

Deniz